FEEDBACK PEMBELI [EBOOK] 17 PANDUAN LENGKAP DI SEOUL UNTUK BACKPACKERS

11:02 PM

[Ebook] 17 Panduan Lengkap di Seoul untuk Backpackers ini sudah terjual lebih 100 copy!


Terbukti berkesan, efektif dan memudahkan perancangan perjalanan anda jika anda mahu travel ke Seoul secara bebas tanpa terikat dengan jadual. Anda rancang perjalanan anda sendiri.

Apa yang lebih penting, Ebook ini menjimatkan duit anda untuk mengambil Tour Guide di Seoul dengan kos RM400/sehari!!!


Kenapa anda perlu beli ebook ini?
  1. Ebook pertama di Malaysia tentang panduan backpack ke Korea
  2. Ebook ini ditulis berdasarkan pengalaman tiga tahun saya tinggal di Korea
  3. Mahir berbahasa Korea menjadikan saya mahir tentang selok-belok tempat-tempat di Seoul
  4. Ebook ini sangat terperinci serta lengkap BERGAMBAR tentang stesen train, pintu keluar dan juga anak panah yang menunjukkan arah
  5. Panduan seawal anda sampai di Incheon Airport !
  6. Ditulis dengan menggunakan bahasa yang mudah, ringkas dan padu!
  7. 100% feedback positif dari pembeli !

Jadi belajar dari yang sudah terbukti berpengalaman dalam selok-belok di Korea!

Feedback pembeli Ebook ini.
















Penghantaran ebook akan dibuat terus ke email anda. Berapa lama anda perlu tunggu untuk dapatkan ebook anda?

Paling pantas, anda akan dapat ebook anda dalam masa kurang 10 minit dan paling lambat dalam masa 24 jam.

Untuk transaksi secara interbank (CIMB ke Maybank) saya memerlukan masa satu hari bekerja untuk saya terima jika pembayaran dibuat selepas pukul 5 petang atau pada hari sabtu dan ahad. Untuk kes sebegini saya cuma akan hantar ebooknya selepas saya terima pembayaran pada hari bekerja.





Untuk maklumat lanjut dan cara pembelian tentang ebook klik link di bawah




You Might Also Like

0 comments